Ved du godt at du kan se præcis de søgninger folk har foretaget på Google og som har udløst en af dine AdWords annoncer?

Jeg si’r dig: Det er en ren guldgrube af information!

Og du kan – og bør – bruge den viden til bÃ¥de at gøre din AdWords konto mere effektiv, men ogsÃ¥ til at se hurtigere resultater pÃ¥ SEO.

Læs med i denne artikel, hvor jeg viser dig hvordan

Hvad er forskellen på en søgeterm og et søgeord?

Når en bruger laver en søgning på Google kalder vi det en søgeterm.

Og hver dag er 15% af disse søgetermer, fuldstændig nye søgninger på Google.

Dette er også grunden til at arbejdet med Google Ads og SEO er en never ending story. <-Hørte du også titelsangen, da du læste det?? Eller er det kun mig der synes at det er en af de bedste bøger jeg nogensinde har læst?

Anyways – back to business og vores søgetermer:

Der er altid noget der kan optimeres, justeres og forbedres.

Modsat er et søgeord, som også kan være en søgeordsfrase, eller en søgeordssætning, det ord vi har sat ind i AdWords.

Et søgeord i AdWords, sikrer at vi bliver vist på en søgeterm og udløser en annonce.

Indsigt i søgetermer

Én af de ting, du kontinuerligt bør holde øje med, er de søgetermer dine AdWords bliver vist på. Søgetermerne er en ren guldgrube af indsigter i dine potentielle kunders tanker, behov og udfordringer.

Desværre er det også den fejl langt de fleste AdWords ejere begår:

De bruger ikke søgetermerne til at forbedre deres AdWords konto.
Til at tilføje positive og negative søgeord.
Til at ændre kontostrukturen.
Til at ændre annonceteksterne.

I denne artikel viser jeg dig hvor du finder søgetermerne der har udløst en af dine annoncer, og hvordan du tilføjer dem til din konto.

Hvordan bruger jeg søgetermerne til at forbedre min SEO

I videoen fokuserer jeg på hvordan du tilføjer søgetermerne til din AdWords konto, men faktisk er det lige så oplagt at bruge denne viden til at arbejde med din SEO.

Når du har søgetermerne, véd du jo præcist hvilke ord og sætninger dine potentielle kunder bruger til at finde din viden, service og produkter. Du kan derfor bruge disse søgetermer som udgangspunkt for din søgemaskineoptimering.

Brug søgetermerne – dem der bliver søgt mest på – og inkorporer dem i dit SEO-link og i dine tekster. På den måde kan du arbejde meget hurtigere med din SEO.

Men nu skal vi først ha’ fundet de søgetermer:

SE DE SØGNINGER DER UDLØSER DINE GOOGLE ADS, OG SKAB EN MERE EFFEKTIV KONTO

Download guiden

Tusind tak fordi du læste med

Jeg håber at du vil dele blogindlægget i dit netværk og evt. skrive en kommentar.
Jo flere vi er her på bloggen, jo sjovere bli’r det

 

Sarah

Giv din mening til kende
Nemt og anonymt