Har du prøvet lidt Facebook annoncering uden held?

Lidt SEO

Måske endda lidt AdWords?

Og nu er du i vildrede

Eller

Faktisk er du mega-frustreret og nærmere ved at rive hovedet af folk der fortæller om al deres succes, for det kan simpelthen ikke være rigtigt at det ikke virker for dig?!

#jegErIkkeJalouxKunLidt 😉

Hvis du kan genkende dig selv i dén historie, så læs med her og lær den ene regne-regel at kende der kan få din markedsføring til at virke igen.

Hvorfor virker min markedsføring ikke?

Der kan være et hav af grunde til at en markedsføring ikke virker. Men oftest handler det i bund og grund om den ene regel jeg deler med dig i dette afsnit af SarahVos TV.

Jeg er stor fortaler for at vi ikke ser markedsføring for et quick-fix.

Jeg ved godt at det er den historie, langt de fleste vil binde dig på ærmet: ”Du skal bare lige…”

Men markedsføring er meget mere end ’bare lige’, det er et komplekst samspil imellem: Den menneskelige adfærd, konkurrencesituationen og markedsføringskanalens algoritmer.

Derfor kan der være væsentlig mere held, end forstand forbundet med en markedsføring der går godt.

Jeg har både prøvet markedsføring der næsten gik for godt, og noget der blev lukket ned fordi det ikke virkede.

Det første var et firma, der praktisk talt ingen konkurrence havde i Danmark, men en masse efterspørgsel. #nemt

Den anden var en kunde der insisterede på en online kampagne, selvom de godt viste at deres kunder ikke var online…

Når det er sagt, så ser jeg ofte nogle af de samme ting gøre sig gældende når en markedsføring ikke virker.

I denne video, kommer jeg ind på én af disse aspekter, i håb om at du kan lære af den:

FÅ DEN REGNEREGEL DER GØR AT DIN MARKEDSFØRING SKABER SALG

Download guiden

Tusind tak fordi du læste med

Jeg håber at du vil dele blogindlægget i dit netværk og evt. skrive en kommentar.
Jo flere vi er her på bloggen, jo sjovere bli’r det

 

Sarah

Giv din mening til kende
Nemt og anonymt