Ofte bliver marketing betragtet som en udgift.

Men faktisk skal du kun følge disse 3 punkter for at dreje din markedsføring fra at være en udgift til at være en investering.

Det handler om at skabe overblik, indsigt og få et retvisende beslutningsgrundlag.

Dér hvor det oftest går galt med markedsføringen er når der ingen mål er med den.

  • Hvad er det du og din virksomhed gerne vil opnå med jeres markedsføring?

  • Hvornår er markedsføringen en succes og hvornår er den en fiasko?

  • Og hvordan justerer i markedsføringen løbende så den hele tiden rettes ind ift. de mål i har sat?

Dette er nogle af de helt grundlæggende faktorer der skal på plads for at markedsføring har en chance for succes.

Gør din markedsføring til en investering (i stedet for en udgift)

For at markedsføring skal blive en investering i flere kunder, mere omsætning, flere henvendelser eller … , er det vigtigt at du ved præcis hvilken af disse  (eller en helt 4.) parametre der er afgørende for dig og din markedsføring.

Markedsføring er potentielt et bundløst hul.

Du kan potentielt (og med go’ grund!) poste penge i:

  • Grafikere

  • Reklamefolk

  • Segmenterings specialister

  • Marketingspecialister inden for hvert sit område

  • Fotograf

  • Designer

  • Webudvikler

Derfor bør du som minimum have et mål.

I denne video fortæller jeg dig hvilke 3 punkter du som minimum skal have styr på for at få en markedsføring der er en investering:

DE 3 PUNKTER DU SKAL HAVE STYR PÅ, FOR AT FÅ EN MARKEDSFØRING DER ER EN INVESTERING

Tusind tak fordi du læste med

Jeg håber at du vil dele blogindlægget i dit netværk og evt. skrive en kommentar.
Jo flere vi er her på bloggen, jo sjovere bli’r det

 

Sarah

Giv din mening til kende
Nemt og anonymt