Er du i tvivl om hvilken kanal du skal være synlig på?
Og hvordan virker de forskellige kanaler egentlig og hvor er dine kunder?

Når du ved hvordan de forskellige kanaler virker og hvordan de gør dig synlig og tiltrækker kunder, er det noget nemmere at vælge den rigtige kanal.

Hvilke kanaler skal du være synlig på?

Som iværksætter er du sikkert helt med på at det handler om at være synlig så dine kunder kan finde dig.

Spørgsmålene er ‘bare’ hvor, hvordan og hvorfor?

Hvilke(n) social medie skal du vælge? Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat, Twitter… Eller skal du blogge? Eller skrive nyhedsbreve?

Og hvorfor skal du vælge flere kanaler? For er det ikke nok bare at være på Facebook? Hvad er forskellen på de mange kanaler?

I den her video taler jeg dig igennem de forskellige typer af kanaler og hvilken du skal vælge.

Jeg kommer også ind på hvorfor det kan være en idé at vælge flere kanaler og hvilken indhold der passer bedst til de forskellige kanaler.

Se videoen og bliv klogere på hvordan kanalerne virker, hvilket indhold du skal lave og hvor du skal være synlig:

HVILKE(N) KANAL(ER) SKAL DU VÆLGE I DIN MARKEDSFØRING?

Tusind tak fordi du læste med

Jeg håber at du vil dele blogindlægget i dit netværk og evt. skrive en kommentar.
Jo flere vi er her på bloggen, jo sjovere bli’r det

 

Sarah

Giv din mening til kende
Nemt og anonymt