Begejstring er altid et godt fundament for at noget lykkes. Så hvis du grundlæggende tænker negativt om din markedsføring – så bliver resultatet heller ikke godt.

Når markedsføringen bliver en byrde

Når vi starter en opgave med at tænke negativt om den, vil arbejdet uvilkårligt føles hårdt, tidskrævende, kedeligt og generelt bare tappe os for al vores energi.

Hvis vi i stedet starter med at tænke positivt om opgaven, føles den – om ikke nem – så i det mindste udfordrende på den gode, spændende og lærerige måde.

Når vores arbejde med vores markedsføring føles som en pestilens, bliver resultatet ofte derefter:

  • Vi kan ikke finde de rigtige billeder
  • Formulere den rigtige tekst
  • Teknikken føles uoverkommelig
  • Vi synes ikke resultatet er godt
  • Vi har ikke lyst til at vise det til folk
  • Vi får dårlige resultater
  • Vi synes markedsføring er tid og penge ud ad vinduet
  • Vi sætter os ned med endnu flere negative tanker næste gang vi skal lave markedsføring

 

Og sådan kører vores tanker om markedsføring i en nedadgående, negativ og dræææbende spiral.

 

Hvis du har den mindste tendens til at tænke negativt om din markedsføring, skal du arbejde på at få vent den tankegang. Så længe du tænker negativt vil dit arbejde og dine resultater være dårlige. Halvdårlige hvis du er heldig.

 

I denne video får du de 3 negative tankefælder om markedsføring som vi ofte falder i, og hvordan du kommer ud af dem.

3 NEGATIVE TANKEFÆLDER OM MARKEDSFØRING OG HVORDAN DU KOMMER UD AF DEM

Tusind tak fordi du læste med

Jeg håber at du vil dele blogindlægget i dit netværk og evt. skrive en kommentar.
Jo flere vi er her på bloggen, jo sjovere bli’r det

 

Sarah

Giv din mening til kende
Nemt og anonymt